UWAGA! To jest dokument archiwalny!
Zapraszamy wszystkie organizacje pozarządowe z Koszalina i okolic na spotkanie warsztatowe poświęcone tematowi planowania i tworzenia kampanii społecznych, czyli jednego z ważnych narzędzi wprowadzania powszechnej zmiany wiedzy, postaw, świadomości.
- Co to jest kampania społeczna?
- Jak zaplanować kampanię społeczną?
- Jak napisać brief reklamowy?
- Jak korzystać z wiedzy świata reklamy?
- Jak wykorzystać kampanię społeczną do budowania marki organizacji?
- Jak korzystać z bezpłatnego czasu antenowego w mediach publicznych?
Spotkanie będzie posiadało elementy warsztatowe: pracę w grupach, pracę indywidualną, prezentację, dyskusję, itp. Rezultatem udziału w spotkaniu może być ramowy plan realizacji kampanii społecznej w twojej organizacji lub opracowany brief reklamowy. Przed przyjściem na spotkanie pomyśl, co może być dla Ciebie przydatne i jakie elementy wiedzy i umiejętności chcesz zabrać ze sobą ze spotkania. Koniecznie powiedz o tym prowadzącym i pozostałym osobom uczestniczącym w momencie przedstawiania się uczestniczek i uczestników.
Czas i miejsce:
KOSZALIN, 18 maja 2018 (piątek), godz. 10:00,
Pracownia Pozarządowa, ul. Dworcowa 2/1
Weź udział w spotkaniu! Wypełnij formularz zgłoszeniowy: www.watchit.org.pl/formularz2018
Szczegóły na stronie watchit.org.pl oraz na facebooku: www.facebook.com/watchit.fise
Spotkanie organizowane jest przez Fundację Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych we współpracy z Pracownią Pozarządową, która od 17 lat wspiera rozwój społeczeństwa obywatelskiego w województwie zachodniopomorskim. Jest stowarzyszeniem założonym z chęci wsparcia koszalińskich organizacji pozarządowych, które obecnie realizuje szereg działań na obszarze województwa i kraju.
Warsztat będzie prowadzony przez eksperta branży reklamowej Michała Nowosielskiego, twórcę agencji reklamowej Bigthinkski, 2012-2016 dyrektora kreatywnego w agencji BBDO. Michał Nowosielski jest autorem i współautorem wielu kampanii społecznych. Pracował na stanowisku dyrektora kreatywnego w agencjach Young & Rubicam Brands, Grupie Ogilvy i Publicis. Z branżą reklamową związany jest od 25 lat.
Wstęp na spotkanie jest bezpłatny jednak ze względu na limit miejsc prosimy o zgłoszenie przybycia poprzez formularz zgłoszeniowy. Spotkanie potrwa maksymalnie do godz. 15:00. W przerwie spotkania zapewniamy poczęstunek (wegetariański!). Osoby uczestniczące w spotkaniu otrzymają materiały informacyjne dotyczące tematyki spotkania.
Szczegółowych informacji udziela Pamela Leończyk: pleonczyk@fise.org.pl