Wyjątkowa okazja dla organizacji pozarządowych! Już w najbliższy piątek 15 grudnia 2017 r. o godzinie 10:00 w Warsztacie Warszawskim Michał Nowosielski – wybitny ekspert branży reklamowej – przeprowadzi zajęcia z przygotowywania briefu.
Brief – podstawowy dokument zawierający zestaw informacji użytecznych w procesie tworzenia kampanii reklamowej. Zawarte w nim informacje najczęściej dotyczą odbiorców reklamy, głównych celów kampanii, analizy rynku, budżetu, idei i pomysłów związanych z realizacją projektu. Precyzuje i określa zadania stawiane agencji reklamowej.
Na zajęcia zapraszamy osoby z organizacji pozarządowych, które chciałby by spróbować kontaktu z branżą reklamową. Brief to najważniejsza informacja, z którą udajemy się na spotkanie z agencją reklamową. Czy wiesz jak go stworzyć?
Zajęcia odbędą się w najbliższy piątek 15 grudnia 2017 r. o godzinie 10:00 w Warsztacie Warszawskim przy pl. Konstytucji 4.
Zajęcia są bezpłatne! Potrwają maksymalnie do godziny 13:00 (zakładany koniec 12:30). Nie trzeba zgłaszać i wypełniać formularzy! Wystarczy przyjść.
Michał Nowosielski, twórca agencji reklamowej Bigthinkski, 2012-2016 dyrektor kreatywny w agencji BBDO. Wcześniej pracował na stanowisku dyrektora kreatywnego w agencjach Young & Rubicam Brands, Grupie Ogilvy i Publicis. Z branżą reklamową związany jest od ponad 24 lat. Autor i współautor wielu kampanii społecznych.
MIEJSCE SPOTKANIA: