Na jedno miejsce podarowane przez Szkołę Mistrzów Reklamy zgłosiło się 12 osób. Komisja w składzie: Magdalena Huszcza (FISE), Krzysztof Łoś (FISE) i Dorota Setniewska (NGO.pl) oceniała nadesłane zgłoszenia biorąc pod uwagę przedstawione przez osoby zgłaszające się uzasadnienie ich udziału w kursie. Każda osoba z komisji niezależnie każdemu zgłoszeniu przyznawała punkty w skali od 1 do 10. Im pełniejsze uzasadnienie przydatności kursu dla organizacji – tym wyższa ocena.
Poniżej wyniki punktowe po zsumowaniu trzech ocen:
- Jakub Lichwa – 24,5
- Konrad Grzyb – 20
- Małgorzata Szczepańska – 19
- Ala Wuwer – 17
- Małgorzata Kalinowska – 16
- Maksymilian Pudłowski – 16
- Wiktor Strzelczyk – 16
- Marcin Chmielowski – 13
- Sara El Nemr – 11
- Alina Dobosiewicz – 9
- Aneta Puławska – 8
- Adrian Łazarski – 7
Stypendium Szkoły Mistrzów Reklamy w postaci uczestnictwa w kursie Planowanie mediów otrzymuje Jakub Lichwa z organizacji “Fajna Sztuka”. W uzasadnieniu oraz w rozmowie z przedstawicielami komisji Jakub Lichwa poinformował, że będzie się dzielić zdobytą na kurie wiedzą z chętnymi organizacjami. Będzie udzielał w tym zakresie doradztwa. Gratulujemy i zachęcamy w przyszłości do kontaktu z Jakubem Lichwą z “Fajnej Sztuki”.
Informacja o kursie: http://szkolamistrzowreklamy.pl/programy/media-planning/