Warsztaty z planowania kampanii społecznej

10 listopada 2017

UWAGA! To jest dokument archiwalny!

Zapraszamy na dwa warsztaty z planowania kampanii społecznych: 24 listopada oraz 2 grudnia w Warszawie. To wyjątkowa okazja, żeby nauczyć się profesjonalnego układania strategii kampanii społecznej i oddziaływania organizacji w wybranym obszarze. Warsztaty poprowadzi Anna Iżyńska z Fabryki Komunikacji Społecznej (kampaniespoleczne.pl).

Szczegóły

  1. Warsztaty dedykowane są osobom z organizacji pozarządowych, które rozważają lub planują prowadzenie kampanii społecznej.
  2. Każdy warsztat jest odrębnym wydarzeniem. Jedna osoba, może uczestniczyć tylko w jednym warsztacie – albo 24 listopada, albo 2 grudnia.
  3. Limit miejsc: 25 osób na każdy z warsztatów.
  4. Udział w warsztacie jest bezpłatny. Organizator – Fundacja Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych – nie pokrywa kosztów podróży.
  5. Warsztaty odbędą się w siedzibie Stowarzyszenia BORIS przy ul. Warecka 4/6 w Warszawie.
  6. Udział w warsztacie będzie możliwy po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego i otrzymaniu potwierdzenia do 48 godzin po wysłaniu formularza.
  7. Warsztaty rozpoczną się o godz. 10:00 i potrwają maksymalnie do godziny 16:00.

Opis warsztatów

Jak stworzyć skuteczną kampanię społeczną? Niestety, nawet jeśli cel danej akcji jest słuszny, błędy popełnione przy jej planowaniu i realizacji mogą spowodować, że nie przyniesie ona zakładanego efektu, a czasem nawet… niepożądane skutki uboczne.

W trakcie warsztatów uczestnicy poznają metodykę pracy nad strategią kampanii społecznej, przechodząc po kolei wszystkie etapy jej tworzenia na przykładzie wybranego przez siebie problemu społecznego.

Zostaną im także zaprezentowane liczne przykłady narzędzi i rozwiązań kreatywnych wykorzystywanych w komunikacji z tego obszaru, w tym takich, które nie wymagają dużych nakładów finansowych oraz wykorzystujących partnerstwo międzysektorowe.

Osoba prowadząca

Ania Iżyńska
Absolwentka kierunku Public Relations na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowych studiów z zakresu CSR na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Od 2014 roku związana z Fabryką Komunikacji Społecznej, w której odpowiada za przygotowanie i realizację strategii kampanii społecznych. Od 2017 roku redaktorka prowadząca portalu kampaniespoleczne.pl.

Wydarzenia Dodane przez: Krzysztof Alcer