Zapraszamy na spotkanie w Radomiu!

19 października 2017

UWAGA! To jest dokument archiwalny!

Zapraszamy na spotkanie o budowaniu partnerstwa między organizacjami pozarządowymi a agencjami reklamowymi, wspólnym tworzeniu kampanii społecznych i korzystaniu z bezpłatnego czasu antenowego w mediach publicznych. Spotkanie będzie współprowadził Michał Nowosielski, ekspert, pracuje w branży reklamowej od 24 lat, przez kilkanaście lat był dyrektorem kreatywnym w kilku sieciowych agencjach reklamowych: Publicis, Ogilvy, Y&R, BBDO.


Na spotkanie zapraszamy przedstawicieli i przedstawicielki organizacji pozarządowych, agencji reklamowych oraz publicznych i niepublicznych mediów.

W programie spotkania znajdą się następujące tematy:

  • jak skutecznie komunikować potrzeby organizacji na zewnątrz,
  • jak korzystać z wiedzy świata reklamy,
  • jak bez pieniędzy lub dysponując małym budżetem promować organizację,
  • jak wykorzystywać narzędzia reklamowe do pozyskiwania funduszy na działalność,
  • co można zrobić, żeby organizacja była bardziej rozpoznawalna,
  • zasady wnioskowania i przyznawanie bezpłatnego czasu antenowego w TVP i Polskim Radio na emisję kampanii społecznych przygotowanych przez OPP,
  • jak zabrać się za przygotowanie kampanii społecznej – co należy przemyśleć przed nawiązaniem współpracy z agencją reklamową?

Spotkanie odbędzie się 27 października 2017 r. Początek o godz 15:00. Spotkanie potrwa maksymalnie do godz. 19:00.

Miejsce:
Centrum Organizacji Pozarządowych w Radomiu,
ul. Andrzeja Struga 1

Weź udział w spotkaniu. Wypełnij formularz zgłoszeniowy!

Wydarzenie na facebooku: https://www.facebook.com/events/121525618515813/

 

Spotkanie organizowane jest w partnerstwie z Centrum Organizacji Pozarządowych w Radomiu: www.radom.pl/cop

UWAGA! Wstęp na spotkania jest bezpłatny. W przerwie spotkania zapewniamy poczęstunek!



Michał Nowosielski, twórca agencji reklamowej Bigthinkski, 2012-2016 dyrektor kreatywny w agencji BBDO. Wcześniej pracował na stanowisku dyrektora kreatywnego w agencjach Young & Rubicam Brands, Grupie Ogilvy i Publicis. Z branżą reklamową związany jest od ponad 24 lat. Autor i współautor wielu kampanii społecznych.

 

 

MIEJSCE SPOTKANIA:

Wydarzenia Dodane przez: Krzysztof Łoś