Szkoła Mistrzów Reklamy podarowała jedno miejsce dla organizacji w kursie planowania mediów. Kurs obejmuje siedem jednodniowych zjazdów. Pierwsze zajęcia 22 października. Cena rynkowa kursu 4000 zł. Wybrana osoba z organizacji pozarządowej otrzyma możliwość uczestniczenia w tym kursie za darmo!
Kurs jest skierowany głównie do osób, które chcą pracować lub rozwijać się w ramach pracy w domu mediowym (patrz: Baza wiedzy Watch it!). Ale ten obszar wiedzy i umiejętności może być świetnie wykorzystany, żeby rozwijać organizację, docierać do nowych grup odbiorców czy pozyskiwać środki na działania.
- Na kursie poznasz świat marketingu i mediów z szerokiej perspektywy, ale przede wszystkim zdobędziesz praktyczną wiedzę z różnych specjalistycznych dziedzin mediowych.
- Nauczysz się poznawać i definiować grupy docelowe, analizować i planować strategiczne komunikacje, identyfikować źródła biznesu, analizować działania komunikacyjne innych.
- Poznasz badania mediowe i konsumenckie, co pomoże ci tworzyć komunikację angażującą odbiorców i odbiorczynie i skłaniającą ich do interakcji.
- Nauczysz się negocjacji!
- Poznasz zasady współpracy z agencjami reklamowymi, agencjami PR, instytutami badawczymi i działami marketingu oraz działami handlowymi mediów w Polsce i jak to możesz wykorzystać w swojej działalności.
- Nauczysz się posługiwać profesjonalnym językiem mediowym, poznasz wskaźniki mediowe, będziesz potrafił korzystać z badań mediów (oglądalności telewizji, słuchalności radia, czytelnictwa prasy, internetu).
P R O G R A M
22 PAŹDZIERNIKA 2017
Spotkanie I
Rola domu mediowego w kampanii reklamowej. Proces planowania mediów.
5 LISTOPADA 2017
Spotkanie II
Telewizja – siła medium w kampanii reklamowej. Planowanie i kupowanie kampanii telewizyjnych.
25 LISTOPADA 2017
Spotkanie III
Planowanie i zakup kampanii internetowych.
10 GRUDNIA 2017
Spotkanie IV
Marketing zintegrowany a planowanie mediów. Rekomendacja strategii komunikacji mediowej – warsztaty.
21 STYCZNIA 2018
Spotkanie V
Facebook & Google – planowanie, strategia, możliwości.
4 LUTEGO 2018
Spotkanie VI
Kampania reklamowa w prasie codziennej i magazynowej. Reklama Out of Home Media. Planowanie i zakup radia i kina.
18 LUTEGO 2018
Spotkanie VII
Badania skuteczności i audyt.
ZGŁOSZENIA:
Prześlij na adres watchit@fise.org.pl:
1. Swoje dane osobowe: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, nazwę i adres organizacji, informację o twojej pracy w organizacji (ogólnie czym się zajmujesz)
2. Krótką informację jak planujesz wykorzystać udział w kursie w pracy swojej organizacji. Informacja nie powinna przekraczać 3800 znaków (ze spacjami)
TERMIN ZGŁOSZEŃ UPŁYWA 20 października o 7:00 rano!
Osobę, która będzie mogła bezpłatnie uczestniczyć w kursie, na podstawie zgłoszeń, wybierze zespół programu Watch it! oraz Dorota Setniewska z NGO.pl.
Wydarzenie na facebooku: https://www.facebook.com/events/265915347263789/
Dziękujemy Szkole Mistrzów Reklamy za ufundowanie udziału w kursie planowania mediów.