Zapraszamy na ostatnie w programie Watch it! „DO IT YOURSELF”

„AAAAA Aby przeprowadzić skuteczną kampanię społeczną…”

Fundacja Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych i Fundacja Głośniej zapraszają na Watch it! DIY 2018: kampanie społeczne w praktyce

W programie:

#dyskusje
Eksperci branży reklamowej podzielą się wiedzą o współpracy NGO z agencjami, tworzeniu kampanii, powstawaniu genialnych pomysłów i skutecznym wykorzystywaniu mediów

#inspiracje
Przedstawiciele znanych organizacji pozarządowych opowiedzą jak powstawały ich kampanie społeczne, i jakie przyniosły efekty

#warsztaty
Uczestnicy wezmą udział w praktycznym kursie planowania kampanii społecznych, i pod okiem doświadczonych specjalistów branży komunikacyjnej zmierzą się z niebanalnymi wyzwaniami komunikacyjnymi

#networking
Spotkanie DIY to okazja do dyskusji, wymiany doświadczeń i nawiązywania nowych kontaktów.

Dlatego nie może Was tam zabraknąć!

GOŚCIE:

  • Alek Frydrych, Creative Directorw Agencji Cut The Mustard
  • Franek Grzegorz Klebański, Senior Strategic Planner, BBDO,
  • Izabela Rokita-Krześniak, Buying Tradin Director w Zenith,
  • Jacek Pawlak, Agencja tenpawlak & company, Collegium Civitas,
  • Michał Nowosielski, Agencja BIGTHINKSKI
  • Malina Wieczorek, Dyrektorka Agencji TELESCOPE, Komisja ds. Kampanii Społecznych w TVP
  • Anna Iżyńska, specjalistka ds. komunikacji
  • Szkoła Mistrzów Reklamy
  • Otwarte Klatki
  • Fundacja WWF
  • Banki Żywności
  • Rak ‘n’ Roll
  • Sieć Obywatelska Watchdog Polska
  • Wioski Dziecięce SOS
  • Fundacja Informacji i Komunikacji Społecznej Głośniej
  • Fajna Sztuka

PROGRAM:

9:00 – 09:15

Rejestracja, powitalna kawa, herbata i ciastko

09:15 – 09:30

Powitanie osób uczestniczących w spotkaniu, przedstawienie założeń i programu spotkania

Julia Koczanowicz-Chondzyńska, Wiceprezeska Fundacji Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych

Krzysztof Alcer, koordynator programu Watch it!

Andrzej Jędrzejczak, Maria Zakrzewska, Fundacja Informacji i Komunikacji Społecznej Głośniej

(pierwsze piętro)

09:30 – 10:30

Panel dyskusyjny „Od problemu do emisji spotu – tworzenie skutecznych kampanii społecznych” dyskusja z udziałem specjalistów z branży komunikacyjnej
Goście: Franek Grzegorz Klebański – Senior Strategic Planner, BBDO, Izabela Rokita-Krześniak – Buying Tradin Director w Zenith, Jacek Pawlak – Agencja tenpawlak & company, Collegium Civitas, Michał Nowosielski – Agencja BIGTHINKSKI
Miejsce: piętro

10:40 – 11:40

Sesja case study – Przedstawienie inspirujących, skutecznych działań organizacji pozarządowych obszarze kampanii fundrisingowych i edukacyjnych
Miejsce: parter i piętro

11:40 – 12:00

PRZERWA KAWOWA

12:00 – 14:00

DIY – warsztaty planowania kampanii społecznych z pomocą specjalistów z branży reklamy i komunikacji społecznej

14:00 – 14:30

Przedstawienie efektów, podsumowanie i zakończenie

14:30

Lunch, sieciowanie, wymiana wizytówek i uprzejmości (parter)

Współorganizatorem wydarzenia jest Fundacja Informacji i Komunikacji Społecznej Głośniej

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY:

[zostało jeszcze tylko ok. 20 miejsc!]





TUTAJ ODBĘDZIE SIĘ SPOTKANIE:

Tak było rok temu:

Kontakt w sprawie wydarzenia:

Krzysztof Alcer

watchit@fise.org.pl

22 622 01 91
600 26 00 70

PATRONAT: