„AAAAA Aby przeprowadzić skuteczną kampanię społeczną…”
Fundacja Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych i Fundacja Głośniej zapraszają na Watch it! DIY 2018: kampanie społeczne w praktyce
W programie:
#dyskusje
Eksperci branży reklamowej podzielą się wiedzą o współpracy NGO z agencjami, tworzeniu kampanii, powstawaniu genialnych pomysłów i skutecznym wykorzystywaniu mediów
#inspiracje
Przedstawiciele znanych organizacji pozarządowych opowiedzą jak powstawały ich kampanie społeczne, i jakie przyniosły efekty
#warsztaty
Uczestnicy wezmą udział w praktycznym kursie planowania kampanii społecznych, i pod okiem doświadczonych specjalistów branży komunikacyjnej zmierzą się z niebanalnymi wyzwaniami komunikacyjnymi
#networking
Spotkanie DIY to okazja do dyskusji, wymiany doświadczeń i nawiązywania nowych kontaktów.
Dlatego nie może Was tam zabraknąć!
GOŚCIE:
- Alek Frydrych, Creative Directorw Agencji Cut The Mustard
- Franek Grzegorz Klebański, Senior Strategic Planner, BBDO,
- Izabela Rokita-Krześniak, Buying Tradin Director w Zenith,
- Jacek Pawlak, Agencja tenpawlak & company, Collegium Civitas,
- Michał Nowosielski, Agencja BIGTHINKSKI
- Malina Wieczorek, Dyrektorka Agencji TELESCOPE, Komisja ds. Kampanii Społecznych w TVP
- Anna Iżyńska, specjalistka ds. komunikacji
- Szkoła Mistrzów Reklamy
- Otwarte Klatki
- Fundacja WWF
- Banki Żywności
- Rak ‘n’ Roll
- Sieć Obywatelska Watchdog Polska
- Wioski Dziecięce SOS
- Fundacja Informacji i Komunikacji Społecznej Głośniej
- Fajna Sztuka
PROGRAM:
9:00 – 09:15
Rejestracja, powitalna kawa, herbata i ciastko
09:15 – 09:30
Powitanie osób uczestniczących w spotkaniu, przedstawienie założeń i programu spotkania
– Julia Koczanowicz-Chondzyńska, Wiceprezeska Fundacji Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych
– Krzysztof Alcer, koordynator programu Watch it!
– Andrzej Jędrzejczak, Maria Zakrzewska, Fundacja Informacji i Komunikacji Społecznej Głośniej
(pierwsze piętro)
09:30 – 10:30
Panel dyskusyjny „Od problemu do emisji spotu – tworzenie skutecznych kampanii społecznych” dyskusja z udziałem specjalistów z branży komunikacyjnej
Goście: Franek Grzegorz Klebański – Senior Strategic Planner, BBDO, Izabela Rokita-Krześniak – Buying Tradin Director w Zenith, Jacek Pawlak – Agencja tenpawlak & company, Collegium Civitas, Michał Nowosielski – Agencja BIGTHINKSKI
Miejsce: piętro
10:40 – 11:40
Sesja case study – Przedstawienie inspirujących, skutecznych działań organizacji pozarządowych obszarze kampanii fundrisingowych i edukacyjnych
Miejsce: parter i piętro
11:40 – 12:00
PRZERWA KAWOWA
12:00 – 14:00
DIY – warsztaty planowania kampanii społecznych z pomocą specjalistów z branży reklamy i komunikacji społecznej
14:00 – 14:30
Przedstawienie efektów, podsumowanie i zakończenie
14:30
Lunch, sieciowanie, wymiana wizytówek i uprzejmości (parter)
Współorganizatorem wydarzenia jest Fundacja Informacji i Komunikacji Społecznej Głośniej
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY:
[zostało jeszcze tylko ok. 20 miejsc!]
TUTAJ ODBĘDZIE SIĘ SPOTKANIE:
Kontakt w sprawie wydarzenia:
Krzysztof Alcer
watchit@fise.org.pl
22 622 01 91
600 26 00 70