Watch it! w Augustowie! Zapraszamy 7 czerwca

30 maja 2018

UWAGA! To jest dokument archiwalny!

Zapraszamy wszystkie organizacje pozarządowe z Augustowa i wszystkich okolicznych miejscowości na spotkanie warsztatowe poświęcone tematowi planowania i tworzenia kampanii społecznych, czyli jednego z ważnych narzędzi wprowadzania powszechnej zmiany wiedzy, postaw, świadomości.

W programie warsztatów znajdą się następujące tematy:
  • Co to jest kampania społeczna?
  • Jak zaplanować kampanię społeczną?
  • Jak napisać brief reklamowy?
  • Jak korzystać z wiedzy świata reklamy?
  • Jak wykorzystać kampanię społeczną do budowania marki organizacji?
  • Jak korzystać z bezpłatnego czasu antenowego w mediach publicznych?

Spotkanie będzie posiadało elementy warsztatowe: pracę w grupach, pracę indywidualną, prezentację, dyskusję, itp. Rezultatem udziału w spotkaniu może być ramowy plan realizacji kampanii społecznej w twojej organizacji lub opracowany brief reklamowy. Przed przyjściem na spotkanie pomyśl, co może być dla Ciebie przydatne i jakie elementy wiedzy i umiejętności chcesz zabrać ze sobą ze spotkania. Koniecznie powiedz o tym prowadzącym i pozostałym osobom uczestniczącym w momencie przedstawiania się uczestniczek i uczestników.

Czas i miejsce:

AUGUSTÓW, 7 czerwca 2018 (czwartek), godz. 14:00,
Miejski Dom Kultury w Augustowie, Rynek Zygmunta Augusta 9

Weź udział w spotkaniu! Wypełnij formularz zgłoszeniowy: www.watchit.org.pl/formularz2018

Szczegóły na stronie watchit.org.pl oraz na facebooku: www.facebook.com/watchit.fise

Spotkanie organizowane jest przez Fundację Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych. W organizacji wydarzenia pomaga nam Wydział Spraw Społecznych i Administracyjnych Urzędu Miejskiego w Augustowie oraz Stowarzyszenie Inicjatyw Społeczno-Gospodarczych im. Króla Zygmunta Augusta w Augustowie.

Warsztat będzie prowadzony przez eksperta branży reklamowej Michała Nowosielskiego, twórcę agencji reklamowej Bigthinkski, 2012-2016 dyrektora kreatywnego w agencji BBDO. Michał Nowosielski jest autorem i współautorem wielu kampanii społecznych. Pracował na stanowisku dyrektora kreatywnego w agencjach Young & Rubicam Brands, Grupie Ogilvy i Publicis. Z branżą reklamową związany jest od 25 lat.

 

Wstęp na spotkanie jest bezpłatny jednak ze względu na limit miejsc prosimy o zgłoszenie przybycia poprzez formularz zgłoszeniowy. Spotkanie potrwa maksymalnie do godz. 17:00. W przerwie spotkania zapewniamy poczęstunek (wegetariański!). Osoby uczestniczące w spotkaniu otrzymają materiały informacyjne dotyczące tematyki spotkania.

Szczegółowych informacji udziela Pamela Leończyk: pleonczyk@fise.org.pl

Miejsce spotkania:

Wydarzenia Dodane przez: Krzysztof Łoś