Prosimy o wypełnienie poniższej ankiety ewaluacyjnej realizacji komponentu programu Watch it!
Zobacz także:
Prowokacja medialna – sposób na dobre zasięgi przy małym budżecie, czy ryzykowne igranie z zaufaniem odbiorców?
15 stycznia 2019W erze rosnącej w niewyobrażalnym wcześniej tempie cyfryzacji rozpowszechnianie informacji - zwłaszcza na ważny społecznie temat -...
Przegląd kampanii outdoorowych i wykorzystujących niestandardowe nośniki
7 stycznia 2019Niestandardowe, zewnętrzne reklamy są wymarzonym narzędziem kampanii społecznych. Zaskakujące, wyróżniające się w przestrzeni...
Czy „skutecznie” oznacza „drogo”? Przykłady niskobudżetowych kampanii społecznych
29 grudnia 2018Przygotowanie skutecznej kampanii społecznej to proces, który wymaga zgrania wielu elementów: odpowiednie zdefiniowanie i doprecyzowanie...
“Marnując żywność, marnujesz planetę” – kampania Banków Żywności
17 grudnia 2018„Marnując żywność, marnujesz planetę” to przykład kampanii będacej prawdziwym wyzwaniem dla kreacji: jak złożony problem...
“Pan Pytajnik” – kampania społeczna Sieci Obywatelskiej Watchdog Polska
7 grudnia 2018Pan pytajnik to tytuł kampanii o tyle ciekawej, że jej problematyka jest bardzo nietypowa. Chodzi o podniesienie świadomości...