Ruszamy z cyklem spotkań edukacyjnych dla NGOs i agencji reklamowych. Przez najbliższe dwa lata pojawimy się w 32 miastach Polski ze spotkaniami pod hasłem. Do końca 2016 roku spotkania odbędą się w 8 miastach.
>9 minut czasu antenowego każdego dnia do wzięcia – bezpłatny czas antenowy w publicznych mediach na emisję kampanii społecznych organizacji pożytku publicznego (OPP)
>8,5 tys. ważnych tematów do „sprzedania” , bo tyle jest w Polsce organizacji mogących wykorzystywać czas antenowy w mediach publicznych. Dowiesz się kim są i co możecie zrobić razem?
Zapraszamy pracowników organizacji pozarządowych posiadających status OPP oraz przedstawicieli agencji reklamowych i mediów publicznych i niepublicznych do wzięcia udziału w spotkaniach edukacyjnych, podczas których przedstawimy kwestie związane z procesem przygotowywania i emisji kampanii społecznych w publicznych mediach.
W programie spotkania znajdą się następujące tematy:
> zasady wnioskowania i przyznawanie bezpłatnego czasu antenowego w TVP i Polskim Radio na emisję kampanii społecznych przygotowanych przez OPP
> jak zabrać się za przygotowanie kampanii społecznej – co należy przemyśleć przed nawiązaniem współpracy z agencją reklamową?
> poszukiwanie partnerów – jak się przygotować do współpracy z agencją reklamową
> jak współpracować – wspólny cel, różne języki i kultura wewnętrzna agencji i NGOs
Spotkania przyjmą formę 4-godzinnych warsztatów z udziałem praktyków – przedstawicieli agencji reklamowych:
Nazar Al-Khouri, od 16 lat w reklamie, w swojej karierze zawodowej pracował w sieciowych agencjach takich jak Publicis, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, DDB obsługując jako Client Service takich klientów jak Coca-Cola, McDonald’s, IKEA, ING, Mattel, Wedel, Millenium oraz PLL LOT, w kwietniu 2016 objął stanowisko dyrektora PR oraz New Business w Ogilvy & Mather.
Jacek Pawlak,w branży komunikacyjnej pracuje od zeszłego tysiąclecia. A w głowie ciągle maj. Autor i współautor wielu nagradzanych na polskich i zagranicznych festiwalach kreatywnych oraz Effie kampanii. Jego prace były wielokrotnie wspominane w książkach dokumentujących kamienie milowe polskiej branży reklamowej. Kreatywny strateg, strategiczny kreatywny. Copywriter. Pisarz. Twórca Komiksu P.T. Laski, z którym wziął udział w wystawie Ilustracja 2012 pod kuratelą Endo i Trusta. Scenarzysta filmowy. Muzyk i kompozytor amator. Współautor bloga muzycznego cogra.pl. Nauczyciel wielu uznanych dziś kreatywnych i dyrektorów kreatywnych. Aktywista i członek zarządu Klubu Twórców reklamy. Kibol ekumeniczny. Raz w życiu wziął udział w internetowym konkursie na hasło. Od tej chwili oficjalnym sloganem PZPN jest Łączy nas piłka.
W 2016 roku spotkania odbędą się w następujących miejscach:
Katowice, 15.11.2016, godz. 10:00-14:00, Restauracja „Rybka”, ul. Radosna 35a (Giszowiec)
Wrocław, 16.11.2016, godz. 12:00-16:00, Dolnośląska Biblioteka Publiczna, Rynek 58
Sopot, 22.11.2016, godz. 11:00-15:00, Mediateka, ul. T. Kościuszki 14 (Sopot Centrum)
Poznań, 23.11.2016, godz. 10:00-14:00, Centrum Konferencyjne Młyńska 12, ul. Młyńska 12
Rzeszów, 29.11.2016, godz. 16:00-20:00, Młodzieżowy Dom Kultury, ul. J. Piłsudskiego 25
Kraków, 30.11.2016, godz. 10:00-14:00, Centrum Obywatelskie, ul. W. Reymonta 20 (Stadion Miejski)
Lublin, 6.12.2016, godz. 11:00-15:00, Hotel Victoria, ul. G. Narutowicza 58/60
Łódź, 7.12.2016, godz. 10:00-14:00, Lloyd Woodley English Language Centre, ul. G. Narutowicza 86
Weź udział w spotkaniu. Wypełnij formularz zgłoszeniowy!
Wstęp na spotkania jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona. Zapraszamy po 2 osoby z jednej organizacji.